Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2722

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2726

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3624
Help Desk - Q-Fidelity

Help Desk

Wsparcie serwisowe na najżywszym poziomie.


Powierzając nam obsługę serwisową systemów multimedialnych gwarantujemy pełne wsparcie, natychmiastowe reakcje na wszelkie zgłoszenia i szybkie naprawy.

Dla Państwa wygody i zoptymalizowania procesu zarządzania procesem zgłoszeń serwisowych udostępniamy dostęp do platformy internetowej, w której w sposób uporządkowany zapisywane są wszelkie zgłoszenia serwisowe oraz status poszczególnych zgłoszeń.

Podpisując z nami umowę serwisową otrzymujecie Państwo indywidualny login do platformy internetowej, dostępnej z każdego miejsca - wystarczy mieć tylko dostęp do internetu.



Otrzymujecie Państwo indywidualny login, aby mieć dostęp do swoich zgłoszeń. Dostęp jest całkowicie bezpłatny.


Zalety platformy wspierającej zgłoszenia serwisowe:

  • - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w uporządkowany sposób
  • - dostęp do wszystkich swoich zgłoszeń
  • - zarządzania swoimi zgłoszeniami
  • - podgląd statusu
  • - otrzymywanie przypomnień dotyczących planowanych przeglądów, konserwacji
  • - alerty w przypadku określonych czasów reakcji i napraw
  • - pełna historia
  • - raportowanie tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne - pełna dowolność

Dostosowujemy się do Państwa wygody i potrzeb.


Wszelkie zgłoszenia realizowane są zgodnie z przyjętą i sprawdzoną procedurą jakości. Wszelkie zgłoszenia można zgłosić logując się do naszej platformy Help Desk lub po prostu wysyłając na nasz adres serwisowy zgłoszenie. Maile wysłane na adres serwisowy zapisywane są także do systemu wspierającego usługi serwisowe - każde zgłoszenie serwisowe stanowi ticket, który do którego automatycznie dopisywane są wszelkie atrybuty zapisane w umowie serwisowej (czas zgłoszenia, wymagany czas naprawy w przypadku usterki normalnej lub czas naprawy dla zgłoszenia krytycznego. Monitoring systemu informuje nam automatycznie w przypadku zbliżania się lub upływu czasu przyjętych parametrów.

Bardzo przyjazna i intuicyjna platforma Help Desk, która znacznie usprawni zarządzanie serwisem i zoptymalizuje dokumentację w formie papierowej - wszelkie informacje przechowywane są w bezpieczny sposób z dostępem tylko i wyłącznie upoważnionych użytkowników.


Zapraszamy do współpracy - sprawdź nas.


Rozpoczęcie współpracy rozpoczynamy od bezpłatnego przeglądu zerowego, podczas którego zapoznajemy się z Państwa systemami.